Sprawozdanie z konferencji "Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta"
Abstract
Dnia 11 grudnia 2007 roku, w centrum kongresowym PAN, odbyła się konferencja zatytułowana "Neuromarketing - interdyscyplinarne spojrzenie na klienta", będąca częścią grantu międzyuczelnianego. Organizatorem konferencji był prof. dr hab. Michał Sznajder z Akademii Rolniczej i prof. dr hab. Henryk Mruk z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wydarzenie zgromadziło 90 osób, wśród których byli przedstawiciele firm z całego kraju oraz pracownicy uczelni wyższych i studenci. Neuromarketing jest obszarem wiedzy łączącym w sobie osiągnięcia różnych dziedzin nauki, stąd prelegenci reprezentowali różne naukowe specjalizacje. W przedstawionym materiale omawiali wyniki badań na gruncie biologii, medycyny ogólnej, informatyki, socjologii, psychologii i psychiatrii, przydatne w interpretacji zachowań konsumentów.
Keywords
Neuromarketing; Interdisciplinarity; Psychology of perception; Marketing; Scientific conference
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Poland
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
This journal permits and encourages authors to post items submitted to the journal on personal websites or institutional repositories both prior to and after publication, while providing bibliographic details that credit, if applicable, its publication in this journal.
Most read articles by the same author(s)
- Anna Wielicka, Goal Conflicts in Consumer Food Choices , Journal of Agribusiness and Rural Development: Vol 7 No 1 (2008)
- Beata Moskalik, Anna Wielicka, Age Influence on Dairy Products Consumption Habits , Journal of Agribusiness and Rural Development: Vol 4 No 359 (2005): Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu - Seria Ekonomia
- Michał Sznajder, Olga Krusińska, Anna Wielicka, Review of Dairy Sector in Poland , Journal of Agribusiness and Rural Development: Vol 4 No 359 (2005): Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu - Seria Ekonomia
- Anna Wielicka, Elżbieta Goryńska-Goldmann, World and Poland Per Capita Cheese Consumption , Journal of Agribusiness and Rural Development: Vol 4 No 359 (2005): Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu - Seria Ekonomia
- Anna Wielicka, Consumption's Structure and Consumer Insights for Dairy Products - Avoidance, Distribution, own Production and Occasions for Consumption , Journal of Agribusiness and Rural Development: Vol 3 No 359 (2004): Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu - Seria Ekonomia