KOMUNIKAT
mgr Zofia Ossowska
27.10.2025 r. - ze względu na chorobę prowadzącego zajęcia się nie odbędą
mgr Zofia Ossowska
27.10.2025 r. - ze względu na chorobę prowadzącego zajęcia się nie odbędą
mgr Zofia Ossowska
22-23.10.2025 r. - ze względu na chorobę prowadzącego zajęcia się nie odbędą.
17.10.2025 r. (piątek) sekretariat czynny w godz. 10:00-13:00.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 602 257 889.
mgr Barbara Szydło
11-12.09.2025 r. - ze względu na chorobę prowadzącego dyżury się nie odbędą.
29.08.2025 r. (piątek) ze względu na urlop sekretariat nieczynny. Dyżur pełni mgr Sylwia Staniszewska w godz. 9:00-12:00 w pokoju 257.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 602 257 889.
mgr Barbara Szydło
11-12.09.2025 r. - ze względu na chorobę prowadzącego dyżury się nie odbędą.
HARMONOGRAM PRACY SEKRETARIATU W LIPCU:
7-11.07.2025 r. – czynne w godz. 10:00-13:00
14-18.07.2025 r. – nieczynne
21-31.07.2025 r. czynne w godz. 10:00-13:00
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 602 257 889.
mgr Monika Klamerek-Szaban
26.06.2025 r. (czwartek) dyżur zostaje odwołany.
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że dnia 18 czerwca 2025 roku zmarła Halina (Inez) Guz, emerytowana pracownica Studium Języków Obcych. Msza święta odbędzie się w Kościele św. Jana Vianneya w Poznaniu o godz. 10:00, pogrzeb na cmentarzu przy ul. Lutyckiej/Szczawnickiej o godz. 11:00.
W dniach 16-18.06.2025 r. ze względu na urlop sekretariat będzie czynny
w godz. 10:00-13:00.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 602 257 889.